14 Ocak 2017 Cumartesi

Canım Hediyelerim 2 :) Bi Kutu Mutluluk Bi Mutlu Yıl Kutusu


Allah'ım bu ara ne yoğunluk ne yoğunluk.. 
Düşünün yılbaşı hediyemi henüz paylaşabiliyorum :/
Hediyem canım "pıtlangıc"ım Küboşkom'dan :) Pıtlangıç ne demek diye soracak olursanız valla biz de bilmiyoruz :D


Çok seviyorum bi' kutu mutluluk'u :) 
Alınacaklar listemde de olunca alacak kişi bulundu! :)
Bi kutu mutluluk'u bilmiyorsanız, her ay belli temalar var, temaya uygun kutu hazırlıyorlar ve sürpriz :) Zamanında kendime de almıştım, yani kendi kendinize hediye almak isterseniz bile harika fikir, çok tatlı ürünleri var mutlaka bakın bence ;) buradan buyrun :)


Bu ayın kutusu elbette yeni yılla ilgili "bi mutlu yıl"dı :)
İçinden de bi kutu mutluluk'un çok sevdiğim takvimi, bi mutlu dergi, bir baston şeker, deneme boy maske, mutluluğun peşinden koş temalı geyik broş, bu yıl yıldızları görebilelim diye yıldızlı bir eldiven, her zamanki gibi bir motto kart, üçlü kartpostal ve karton yılbaşı ağacı ve süsleme stickerları :)
Yazarken farkettim ne çok şey var değil mi? =)


Şans önemli bir faktör hayatta.. Belki de en önemli faktörlerden.. Şansın olunca, hayatın, düzenin her şeyin yolunda oluyor bence. Benim en büyük şansım, en büyük kazancım "dostlarım" 💖 
Şu hayatta ne kazandın, ne biriktirdin derseniz gerçekten hiç düşünmeden dost derim.. Arkadaşlar, seçebildiğimiz ailelerimiz değil mi zaten? Tekrar çok teşekkür ederim tatlım, hayatta hep kendin gibi güzel yürekli insanlar olsun etrafında, çok seviyorum seni 💝




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...