7 Ağustos 2017 Pazartesi

Bir Pazar: Sapanca Natürköy, Göksu Çömlekçi Hasan Usta


Günaydın, 



sabah motivasyoncusu geldi 💚




Bu pazar günüm çok aktif geçince, fotoğraflarım sadece telefonumda kalsın istemedim, sıcağı sıcağına anlatmak istedim size. Biraz tekrara düşmüş olacağım daha önce de şu postumda paylaşmıştım Natürköy'ü ama, 1 seneyi aşkın süre oldu, tekrar paylaşabilirim değil mi? Kısa geçeceğim söz 🙈 
Hem biraz pazartesinize renk gelir, sırf sizin için yani 😬 





Kahvaltıyı Natürköy'de yaptık, kahvaltı zaten en sevdiğim, artık biliyorsunuz. Çünkü kahvaltı mutluluk 😍 
Sonra gezdik, dolaştık, 651542 tane fotoğraf çekildik, ayaklarımızı suya soktuk..
Nefes aldık esasen.. Ama çok sıcaktı.. Ağaçlıklı olmasına, güneşi engelliyor olmasına rağmen inanılmaz bir nem vardı.. Neyse şikayet etmiyorum tabiki geçelim :)









Natürköy'de zipline başlatmışlar, çok yakın aralık ama yine de denemek isteyenler için iyi olabilir. 


Sonrasında malesef dönüş yolu, acıklı şarkılar eşliğinde 😂



































Bayadır Nagihan'larla görüşmemiştik, akşam onlara geçtim, bayadır evet 1 hafta filan oldu 😂



Sonra "amaann evde n'apcaz?!" deyip Göksu kıyısında Çömlekçi Hasan Usta'ya gittik, tabaklar, bardaklar..peçeteliğe kadar her şey çömlekten, satış alanları da var, güzel, salaş bi' mekan.. 

"Sevgili günlük" gibi bir post olduğunun farkındayım ama olsun, amaç anı bırakmak 😊









Pazartesi stresi oturma esnasında başlamıştı.. Tam olarak yapmak istediğim bu aslında 😂 











ama soğuk bir şeyler içip kendimize gelelim hadi 😊














Dilerim hepimiz için kolay bir gün/hafta olur.. 
Sevgiler 😊









19 yorum:

  1. Güzel fotoğraflar... İsmi gibi gerçekten doğal yerlere benziyor...

    YanıtlaSil
  2. Insanın minnoş arkadaşları ile görüşmesi ne kadar iyi gelir. 1 hafta değil bence her gün bile görüşmek mükemmel ����

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adsız minnoş :) Keşke kendi adınla şenlendirseydin yorumunu :)
      Sensin mükemmel :*

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. neden sildiniz, keşke silmeseydiniz yorumunuzu :)

      Sil
  4. Kendim gitmiş gibi mutlu oldum, öncelikle akıcı ve keyifli anlatımın için teşekkürler, Haftasonun gibi keyifli bir hafta olsun, Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ne güzel bir yorum 💚 Çok teşekkür ederim, hepimize mutlu haftalar, sevgiler :)

      Sil
  5. Başlangıcı baya bir zorlu oldu. Hayırlısı:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İtiraf ediyorum benim için de kolay sayılmazdı.. doğru hayırlısı 😅

      Sil
  6. Ayyy pembe bir bloggg :) keşif etkinliğinden geç görerek geldim ;)) bende beklerim sevgilerrrrrr

    YanıtlaSil
  7. Ben çantanıza bayıldım :D

    YanıtlaSil
  8. Mutlu bir gün olmuş sizin için gerçekten..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyleydi gerçekten, teşekkürler yorumunuz için :)

      Sil
  9. Blog keşif etkinliğinden geliyorum :) Tabi ki sizi takipteyim :)

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel bir yermiş Doğası ayrı güzel yeşilliği ayrı :))) Gün güzel geçmiş ne mutlu size :))

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...