11 Ekim 2017 Çarşamba

4. Üsküdar Sahaf Festivali / Kitap Alışverişim


Fotoğraflarını ancak çekebildiysem gelelim Sahaf Festivali'nden neler aldıklarıma.




Aslında almak istediğim kitaplar elbette başkaydı. 
Ancak internetten aldığımda da aynı ödemeyi yapacağım kitabı sahaftan almak mutlu etmiyor beni. Biraz yergi var mı derseniz? Biraz.. derim 🙊
O yüzden seçimlerimi değiştirerek bu kitapları aldım ben de 😊

1. Maeve Binchy - İtalyanca Aşk Başkadır

Yazarın en ünlü romanı biliyorsunuz, internet sitelerinde 20 TL'den aşağı düştüğünü görmedim. 5 TL'ye aldım, kullanılmamış 😊

2. David Nicholls - Bir Gün

Bu kitap aslında ben de vardı, okudum ancak bir arkadaşım okumak için alıp geri getirmedi, bekledim.. Gelmedi o kitap 😒 O yüzden aldım, 10 TL.

3. Laurent Gounelle - Tanrı Daima Tebdil-i Kıyafet Gezer

Uzun zamandır alınacak kitaplar listemde vardı, defalarca alışveriş listelerime ekleyip vazgeçtim, 10 TL'ye bulunca artık alayım dedim 😊

4. Burçak Çerezcioğlu - Mavi Saçlı Kız

Bir dönem mavi saçlarım vardı o zamanlar birkaç arkadaşım, mavi saçlarımı gördükçe akıllarına bu kitabın geldiğinden ama hikayenin çok üzücü olduğundan filan bahsetmişlerdi. Hep unutuyordum almayı, sahafta denk gelince aldım. Daha doğrusu yanımdaki arkadaşım Nagişim hediye aldı, 10 TL'ydi. Üstelik ilk baskı 😍


5. Rebecca Donovan - Benimle Kal

Nefes Serisinin 2. kitabı. Ben ilk kitabı Tut Elimi'yi seri olduğunu bilmeden bi kitapçıda indirimli olduğu için almıştım. Seri olduğunu eve geldikten sonra öğredim 😂  Birkaç seferdir de almaktan vazgeçiyordum kitabı, sahaflarda 10 TL'ydi. Ancak ben aynı sahaftan aldığım Yitik Kalpler İstasyonu'yla ikisine 15 TL verdim. 😊

6. Yitik Kalpler İstasyonu

Sarah Jıo'nun da bulunduğu 10 kadın yazarın 10 öyküsünün bulunduğu kitap. 
Normalde ortalama 18-19 TL'ye satıldığını düşünürsek, 7,5 TL'ye iyi aldım 😊

7. Canan Tan - Yüreğim Seni Çok Sevdi

Bu kitabı bir arkadaşımdan yıllar önce okumuştum ancak kitaplığımda olmaması beni rahatsız ediyordu. Biliyorsunuz çok uygun fiyatlara düşmüyor fiyatları, temiz 10 TL'ye görünce kaçırmak istemedim.

8. Canan Tan - Hasret

Canan Tan'ı seviyorum ben, Hasret'i 5 TL'ye aldım 😊

9. Veronica Henry - Doğu Ekspresi'nde Bir Gece

Şimdi daha önce #20denonce20 listemdeki maddeleri okuduysanız bu kitaba neden atladığımı anlamışsınızdır 😂 Tamam o doğu ekspresi bizim doğu ekspresi değil ama olsun, böyle bir kitabın varlığından bile habersizken bir anda karşıma çıkmasını kaçıramazdım 😍 Normalde 12,5 TL idi 10 TL'ye aldım 😊


Şimdilik bu şekildeydi, bir sonrakinde görüşmek üzere 💙

2 yorum:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...